Čas dovolených se blíží!

Čas dovolených nejen u moře se blíží a s ním se naskýtá i spousta nezodpovězených otázek. Pro některé je symbolem dovolené spousta jídla, klidu a téměř nulový pohyb. Pokud jste zvyklí mít pohyb i v běžném režimu, není třeba, abyste na dovolené zbytečně stagnovali. Samozřejmě si můžete dopřát místní kulinářské speciality, ale s tím, že se nepřejíte.

Dodržovat zdravý životní styl je vhodné i na dovolené. Samozřejmě, že se najdou i takoví, kteří jsou schopni sníst doslova vše, na co přijdou, ale takovým způsobem si zadělávají nejen na trávicí potíže, které se mohou dostavit i po skončení dovolené. Prvním nepsaným pravidlem, které byste měli dodržet je, že budete jíst ve stejnou dobu, jakou jíte i v běžném režimu, tedy pokud je to možné. Nezapomínat byste měli i na další věc, která se týká složení stravy, protože máte tendenci jíst jiné věci například k večeři či snídani. Někteří jsou zvyklí nesnídat a na dovolené si dopřávají na snídani věci, které by jindy nejedli. Například smažené pokrmy, které jsou velmi těžké a jako základ dne nejsou příliš vhodné. Raději tedy dejte přednost míchaným vejcím se zeleninovým salátem. Vhodné jsou také sladké snídaně, ale pozor, pokud se budete celý den ládovat místní zmrzlinou. Spousta umělých cukrů tělu nedělá dobře.

Jedete-li na dovolenou opravdu s myšlenkou takzvaného „prasení“, ze kterého nebudete mít výčitky, klidně se přejídejte a dopřávejte si, ale následně musíte počítat s tím, že se tělo ozve a mohou nastat problémy. Samozřejmě výjimka potvrzuje pravidlo, takže někdo může přibrat a jiný mít roční komplikace s trávením. Stále tedy platí, že všeho s mírou, taktéž i v čase dovolené.

Čtěte také:   Dieta může být i nebezpečná!
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterDigg thisEmail this to someoneSdílejte prosím!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Advertisment ad adsense adlogger