Cviky na tělo do plavek

Léto pomalu ale jistě klepe na dveře, a tak zejména ženy touží po krásnější postavě, aby si mohly obléct plavky a neřešit každý faldík. Spousta z nich má problém s tím, že potřebuje hubnout, neboť si myslí, že má opravdu kila navíc. Nicméně ne vždy tomu tak je, mnohdy stačí problematické partie zpevnit vybranými cviky.

Jedním z důležitých faktorů je také strava, na kterou je třeba brát zřetel. Jste-li fandy smoothies, není nikdy lepší doba na detox pomocí ovoce a zeleniny než přelom jara a léta. Díky šťávám se budete cítit lehčeji a nebudete nafouklí. V průběhu detoxikace byste neměli cvičit nebo se jinak namáhat, nechejte to až na klasický stravovací režim.

O zpevnění bříška jsme psali ZDE, co ale ostatní problematické partie? Stehna jsou další částí, která u spousty žen potřebuje poupravit. Víte, jaký je nejlepší cvik? Dřepy, ale ne ty klasické, které znáte z dřívějška, dnešní dřepy se dělají jinak – nohy dejte mírně od sebe a dřepujte pouze do 90 stupňů s rukama před sebou. Tímto cvikem tvarujete i zadeček, což je jen dobře. Další cvik je opět známý – lehněte si na bok a zvedejte horní nohu, totéž opakujte i na opačné straně.

Vhodný cvik na zadeček je výstup na vyvýšené místo (nejlépe schod, či něco, co není vyšší než vaše koleno). Nohy střídejte a došlapujte na zem. A ještě jeden na závěr, který nemusíte dělat nutně v posilovně či doma. Jeho velkou výhodou je, že ho lze provozovat i v sedě. Stůjte rovně a zatáhněte břišní svaly, s výdechem přitiskněte půlky k sobě, chvíli počkejte a povolte.

Čtěte také:   Co může způsobovat únavu?
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterDigg thisEmail this to someoneSdílejte prosím!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Advertisment ad adsense adlogger