Cviky na tělo do plavek

Léto pomalu ale jistě klepe na dveře, a tak zejména ženy touží po krásnější postavě, aby si mohly obléct plavky a neřešit každý faldík. Spousta z nich má problém s tím, že potřebuje hubnout, neboť si myslí, že má opravdu kila navíc. Nicméně ne vždy tomu tak je, mnohdy stačí problematické partie zpevnit vybranými cviky.

Jedním z důležitých faktorů je také strava, na kterou je třeba brát zřetel. Jste-li fandy smoothies, není nikdy lepší doba na detox pomocí ovoce a zeleniny než přelom jara a léta. Díky šťávám se budete cítit lehčeji a nebudete nafouklí. V průběhu detoxikace byste neměli cvičit nebo se jinak namáhat, nechejte to až na klasický stravovací režim.

O zpevnění bříška jsme psali ZDE, co ale ostatní problematické partie? Stehna jsou další částí, která u spousty žen potřebuje poupravit. Víte, jaký je nejlepší cvik? Dřepy, ale ne ty klasické, které znáte z dřívějška, dnešní dřepy se dělají jinak – nohy dejte mírně od sebe a dřepujte pouze do 90 stupňů s rukama před sebou. Tímto cvikem tvarujete i zadeček, což je jen dobře. Další cvik je opět známý – lehněte si na bok a zvedejte horní nohu, totéž opakujte i na opačné straně.

Vhodný cvik na zadeček je výstup na vyvýšené místo (nejlépe schod, či něco, co není vyšší než vaše koleno). Nohy střídejte a došlapujte na zem. A ještě jeden na závěr, který nemusíte dělat nutně v posilovně či doma. Jeho velkou výhodou je, že ho lze provozovat i v sedě. Stůjte rovně a zatáhněte břišní svaly, s výdechem přitiskněte půlky k sobě, chvíli počkejte a povolte.

Čtěte také:   Kruhy pod očima - co s nimi?
Share on Facebook
Facebook
3Tweet about this on Twitter
Twitter
Digg this
Digg
Email this to someone
email
Sdílejte prosím!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *