Jak zmírnit PMS?

Teď odbočíme na především ženské téma, ale i muži, kteří chtějí být ke své partnerce pozorní, by si tento článek měli přečíst. Budeme se věnovat PMS, tedy premenstruačnímu syndromu, který se podle lékařů týká snad všech žen. Jedná se o stav, který předchází samotné menstruaci a většina žen se potýká s výkyvy nálad, únavou, zvýšenou chutí k jídlu či naopak plností a podobně.

PMS souvisí s hormony, konkrétně s nadbytkem estrogenu a malým množství progesteronu, které způsobují tyto jevy ještě před samotnou menstruací. Existuje i složitější PMS, ale v tomto případě se jedná i poruchu, kterou je třeba včas řešit.

V případě PMS nemusíte hned běžet do lékárny pro pilulku, jak určitě víte, jde to i jinak. Jste-li odvážné, můžete zkusit sport (například běhání, aerobic, zumba, jóga), nebo alespoň chůzi v přírodě. Přijdete na jiné myšlenky a uklidníte se. A ty ženy, které cvičí pravidelně, mají průběh PMS méně bolestivý. Zdravá strava také PMS výrazně ovlivňuje, nicméně v průběhu PMS můžete jíst oříšky a semínka, protože jsou plná hořčíku a železa. Dalším přírodním pomocníkem je zázvor, je protizánětlivý a výzkumy ukázaly, že bolest tlumí podobně jako známý růžový prášek. Co také pomáhá je celkově změnit styl života a místo tradiční sprchy si můžete dopřát koupel s relaxační hudbou a bylinkovou esencí. Existují také různé recepty na čaje, které se nemusíte bát vyzkoušet, jsou totiž založeny jen na bázi bylinek.

Čtěte také:   Jak získat ploché bříško za sedm dní?

A muži by ženám měli věnovat více pozornosti, protože ve fázi PMS jsou velmi citlivé a náchylné téměř k čemukoliv. Co takhle večeře při svíčkách nebo jiný odpočinek?

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Digg this
Digg
Email this to someone
email
Sdílejte prosím!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *