Jogurtová dieta

Máte rádi jogurty a jste schopni sníst jich za den více? Pak Vám pomohou při hubnutí. Tělo z nich přijímá bílkoviny, vápník, fosfor a probiotické kultury, které harmonizují trávení.

Jogurtová dieta je vhodnou volbou tehdy, pokud potřebujete krátkou očistu organismu a shodit rychle pár nadbytečných kilogramů.

Jaký vliv má jogurt na hubnutí?

Jogurt zamezuje nadýmání, zrychluje a pročišťuje metabolismus zpomalený nevyváženou stravou a zbavuje zácpy. Působí kladně na hladinu tuku v krvi. Zkuste hubnout s jogurtem. Dejte si ho k snídani, k obědu i k večeři a kombinujte ho s vhodnými potravinami. Vybírejte takový jogurt, který má kalorickou hodnotu 420 kJ na 100 gramů.

Vědecký průzkum ukázal, že lidé, kteří 1 až 2 x denně konzumují jogurty, mají nižší potřebu „dojídat“ se jinými potravinami, což vede k redukci váhy díky nižšímu kalorickému příjmu.

Jak dlouho se jogurtová dieta drží?

Jogurtovou dietu držte maximálně 5 dní a po skončení přejděte na vyváženou racionální stravu, abyste zamezili jojo efektu.

Vzorový jídelníček

1. den

Snídaně: Bílý jogurt s müsli

Svačina: Bílý jogurt v kombinaci s ovocem (s jablkem)

Oběd: Kuře na paprice s rýží, místo smetany na omáčku použijte jogurt

Svačina: Bílý jogurt s celozrnnými sušenkami nebo celozrnným pečivem

Večeře: Zeleninový nebo ovocný salát s jogurtovou zálivkou

2. den

Snídaně: Jogurtový nápoj s ovocem

Svačina: Bílý jogurt vždy v kombinaci s ovocem (s pomerančem)

Oběd: Vařené hovězí s bramborem a tatarskou omáčkou (na její přípravu také použijte jogurt)

Čtěte také:   Krabičková dieta

Svačina: Jogurtový nápoj ochucený ovocem

Večeře: Těstovinový salát se zeleninou (dresink připravujeme z jogurtu)

3. den

Snídaně: Kukuřičné lupínky s jogurtem

Svačina: Bílý jogurt vždy v kombinaci s ovocem (s hruškou)

Oběd: Zapékané brambory se zeleninou (brambory zalijte vejcem rozšlehaným v jogurtu)

Svačina: Acidofilní mléko ochucené například meruňkami

Večeře: Vařené těstoviny s paprikovou jogurtovou omáčkou

4. den

Snídaně: Jogurt smíchaný s různými druhy ořechů

Svačina: Bílý jogurt vždy v kombinaci s ovocem (se švestkami)

Oběd: Krůtí řízek přelitý jogurtovou omáčkou, zeleninová obloha

Svačina: Mléčná rýže

Večeře: Zapékaná zelenina zalitá vejcem rozšlehaným v jogurtu

5. den

Snídaně: Mléčná rýže

Svačina: Bílý jogurt vždy v kombinaci s ovocem (s jahodami)

Oběd: Pečená ryba s bramborem ve slupce a jogurtovým dresinkem

Svačina: Jogurt s ovesnými vločkami

Večeře: Přírodní kuřecí řízek přelitý bylinkovou jogurtovou omáčkou

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterDigg thisEmail this to someoneSdílejte prosím!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Advertisment ad adsense adlogger