Metoda Pilates zlepší pružnost Vašeho těla

S Pilates získáte štíhlou, zpevněnou postavu a zároveň uvolníte mysl. Jde o velmi pomalé a intenzivní cvičení.

Metoda Pilates vychází z provádění určitých cviků za současného uvědomění si, jakým způsobem cvik působí. Během tohoto cvičení zapojujete svaly za pomoci dechové kontroly. Pohyby vychází z centra těla – svalů břicha, beder a hýždí. Slučuje prvky klasického rehabilitačního cvičení a prvky jógy.

Na co Pilates pomáhá?

Metodou Pilates zpevníte zádové, břišní a hýžďové svalstvo. Rozvíjíte sílu, ohebnost, rovnováhu, koordinaci a dýchání. Budete se cítit vyšší, štíhlejší, a budete tak i vypadat.

Jak Pilates provádět?

  • Dýchání – dech a pohyb jsou v souladu, čímž dochází ke zlepšení krevního oběhu a odstranění svalového napětí.
  • Provedení – dbejte na důkladné provedení cviků.
  • Zacentrování – pohyb vychází ze středu těla.
  • Plynulý pohyb – eliminuje riziko zranění a snižuje působení stresu.
  • Řízení pohybu – vždy mějte kontrolu nad prováděným pohybem.
  • Soustředění – uvědomte si každý pohyb svého těla.

Série je složena zhruba s pěti set činností a během ní zlepšujete ohebnost, dýchání a zvyšujete spánkovou činnosti. Získáte tedy nejen krásné tělo, ale budete i duševně vyrovnanější.

Pro koho je Pilates určena?

Mohou ji cvičit doslova všichni s různým stupněm fyzické kondice, a dokonce i těhotné ženy. Pod odborným vedením odbouráte špatné návyky a nenásilnou formou posílíte celé tělo a jeho držení. Hodí se i jako podpůrný prostředek při rekonvalescenci, pokud trpíte chronickými bolestmi, nebo jste prodělali úraz. Jako jedno z mála cvičení, Pilates mohou cvičit i lidé s astmatem.

Čtěte také:   Dieta může být i nebezpečná!

Kdy se dostaví výsledky?

Předpokladem k viditelným výsledkům je cvičení Pilates dvakrát až třikrát týdně. Po deseti cvičeních se budete cítit o poznání lépe, po dvaceti si všimnete změn a po třiceti si změny všimne i vaše okolí.

Budete potřebovat nějaké pomůcky?

K provádění cviků, kterými využíváte hmotnost vlastního těla, vám postačí podložka. Pokročilí mohou cvičit s Magic Circle, Fitbalem nebo pružnou gumou.

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Digg this
Digg
Email this to someone
email
Sdílejte prosím!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *