Metoda Pilates zlepší pružnost Vašeho těla

S Pilates získáte štíhlou, zpevněnou postavu a zároveň uvolníte mysl. Jde o velmi pomalé a intenzivní cvičení.

Metoda Pilates vychází z provádění určitých cviků za současného uvědomění si, jakým způsobem cvik působí. Během tohoto cvičení zapojujete svaly za pomoci dechové kontroly. Pohyby vychází z centra těla – svalů břicha, beder a hýždí. Slučuje prvky klasického rehabilitačního cvičení a prvky jógy.

Na co Pilates pomáhá?

Metodou Pilates zpevníte zádové, břišní a hýžďové svalstvo. Rozvíjíte sílu, ohebnost, rovnováhu, koordinaci a dýchání. Budete se cítit vyšší, štíhlejší, a budete tak i vypadat.

Jak Pilates provádět?

  • Dýchání – dech a pohyb jsou v souladu, čímž dochází ke zlepšení krevního oběhu a odstranění svalového napětí.
  • Provedení – dbejte na důkladné provedení cviků.
  • Zacentrování – pohyb vychází ze středu těla.
  • Plynulý pohyb – eliminuje riziko zranění a snižuje působení stresu.
  • Řízení pohybu – vždy mějte kontrolu nad prováděným pohybem.
  • Soustředění – uvědomte si každý pohyb svého těla.

Série je složena zhruba s pěti set činností a během ní zlepšujete ohebnost, dýchání a zvyšujete spánkovou činnosti. Získáte tedy nejen krásné tělo, ale budete i duševně vyrovnanější.

Pro koho je Pilates určena?

Mohou ji cvičit doslova všichni s různým stupněm fyzické kondice, a dokonce i těhotné ženy. Pod odborným vedením odbouráte špatné návyky a nenásilnou formou posílíte celé tělo a jeho držení. Hodí se i jako podpůrný prostředek při rekonvalescenci, pokud trpíte chronickými bolestmi, nebo jste prodělali úraz. Jako jedno z mála cvičení, Pilates mohou cvičit i lidé s astmatem.

Čtěte také:   Čas dovolených se blíží!

Kdy se dostaví výsledky?

Předpokladem k viditelným výsledkům je cvičení Pilates dvakrát až třikrát týdně. Po deseti cvičeních se budete cítit o poznání lépe, po dvaceti si všimnete změn a po třiceti si změny všimne i vaše okolí.

Budete potřebovat nějaké pomůcky?

K provádění cviků, kterými využíváte hmotnost vlastního těla, vám postačí podložka. Pokročilí mohou cvičit s Magic Circle, Fitbalem nebo pružnou gumou.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterDigg thisEmail this to someoneSdílejte prosím!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Advertisment ad adsense adlogger