Vstávejte dříve, budete se cítit líp!

Přemýšleli jste někdy o tom, že začnete vstávat dříve, ale ráno vám to pokaždé nevyšlo? Nevadí, my přicházíme s návodem, který by vám časné vstávání měl usnadnit. Pro někoho je ráno vstávat přirozené, pro jiné naprostou noční můrou. Co upravit, aby se vám ráno vstávalo lépe a vy jste se necítili příliš unavení?

Pro to, abyste byli schopni ráno fungovat, budete muset udělat pár opatření. Je třeba, abyste se připravili na to, že ne všem to půjde hned při prvním nastavení budíku. Jednoduše musíte jít do postele dříve, s tím souvisí i přehodnocení vašeho dosavadního harmonogramu. Zkuste si alespoň na jeden den udělat plán, klidně to může být den pracovní, a snažte se ho dodržet. Do postele a před spaním si v žádném případě neberte mobilní telefon nebo jiná elektrická zařízení, zbytečně vás rozptylují místo toho, abyste mohli v klidu usínat. Mimoto používání elektrických zařízení způsobuje částečnou insomnii.

Lidé, kteří pracují z domu, to mají jednodušší a svůj program si mohou upravit dle potřeby. Spousta z nich si ještě před začátkem své pracovní doby chodí zacvičit, což takhle to zkusit taky? Možná právě tohle vás ráno donutí vstát z postele, protože víte, že přece jen musíte být v práci do určité doby. Ráno si udělejte formou rituálu, snídejte to, co máte rádi a nesnažte se nikam spěchat. Vymezte si určitý čas, o kterém víte, že vám bude stačit. Ráno není důvodem ke spěchu, proto si budík nastavte jen jednou a po prvním zazvonění vstaňte z postele.

Čtěte také:   Ovesná kaše s pohankou

Zbytečně nepřetahujte dobu strávenou v posteli po probuzení, protože posléze se můžete cítit celý den unavení. Jsme zastánci toho, že ráno dělá den, proto byste se měli po probuzení cítit odpočatí a být připravení na další den.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterDigg thisEmail this to someoneSdílejte prosím!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Advertisment ad adsense adlogger