Vyzrát nad vlčím hladem? Jde to!

Vlčí hlad je nepříjemná záležitost, mnohdy stojí za nebezpečnou obezitou, která je důsledkem nekontrolovaného uždibování všeho možného. Co ale zkusit vlčí hlad obejít něčím, co nemusí být vždy bolestivé, nebo nepříjemné? Na vlčí hlad by se totiž nemělo hodně jíst, jakmile ale dorazí ten pravý, je třeba zakousnout něco většího.

Zkuste ošálit mysl

Ne nadarmo se říká, že za všechno, co prožíváme, může naše mysl. Lépe řečeno, pokud myslíme na jídlo, dostaneme na něj chuť, za to posléze sníme méně a nebudeme mít ustavičné nutkání mlsat.

Tuk

Že je tuk nositelem chuti věděly už i naše praprababičky, ale i díky němu se cítíme déle sytější. Proto do svých pokrmů přidávejte máslo, dále jezte avokádo a oříšky, které jsou bohaté na tuky. I másla se nebojte, jste-li zdraví, je rozhodně lepší jíst kvalitní máslo než umělý margarín.

Chůze, sport?

Stačí přijít na jiné myšlenky při procházce venku, nebo se věnujte své oblíbené sportovní aktivitě. Pokud se nacházíte dál o vaší ledničky, jednoduše na ni nemůžete a také když sportujete, jíst nepotřebujete, maximálně doplnit sacharidy/cukry. Po sportu si už můžete dopřát výživné jídlo, které vás dokáže zasytit.

Vláknina je důležitá!

Nejen, že pomáhá správné funkci střev, také perfektně zasytí a tlumí pocit hladu. Jak určitě víte, najdeme ji v ovesných vločkách, ovoci či zelenině.

Čtěte také:   Co se děje při nedostatku železa?

Pár rad na závěr

  • Jídlo si vychutnávejte a jezte pomalu, odborníci tvrdí, že by se každé sousto mělo rozžvýkat minimálně 30-35x
  • Krájejte si jídlo na menší kousky, nebo si vybírejte přirozeně menší potraviny
  • Konzumenti, kteří jí pomaleji mají tendenci sníst rovněž menší množství potravy
  • Jídlo si užívejte!
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterDigg thisEmail this to someoneSdílejte prosím!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Advertisment ad adsense adlogger