Začněte s pravidelnou chůzí!

Nikdy jste nebyli aktivními sportovci, ale přesto chcete nějak začít? Jak určitě víte, nic se nemá přehánět, a tak ani sportovní výkony ze startu nesmí být příliš ohromující, ale je lepší začít pomalu. Pokud jste se tedy rozhodli, že začnete cvičit, neotálejte a start příliš neodkládejte.

Jak na to?

Patříte-li mezi lidi, kteří mají nadváhu, případně obezitu prvního stupně, je lepší zvolit chůzi. Každopádně i všem ostatním se chůze také doporučuje, ale vzhledem k vyšší váze je lepší začít nenásilně. Ačkoliv si možná budete myslet, že při chůzi neuvidíte tak brzy výsledky, opak je pravdou. Kondiční chůze je velmi zdraví prospěšná a ideální na spalování tuků. Proč? Hlavním důvodem je tepová frekvence, při které je spalování tuků nejlepší. A tato frekvence bývá zpravidla nižší než při klasické zátěži. Z toho samozřejmě neplyne, že byste měli jen chodit. Nicméně pro úplné začátečníky je chůze nejlepší formou sportu společně například s plaváním.

Udělejte si čas pro sebe

Na kondiční chůzi je potřeba čas, stejně jako na všechny ostatní sporty. Ideální kondiční chůzí je tedy procházka po lese anebo kdekoliv v terénu. Procházku v parku si můžete přičíst k dobru až potom, co se vrátíte z lesa. Svižná chůze by měla trvat alespoň hodinu, abyste mohli pociťovat za daný časový úsek výsledky. Své procházky si pak můžete libovolně upravovat. Nezapomínejte však na to, že i taková chůze je sport, takže je důležité po této aktivitě mít správné jídlo, které doplní potřebné živiny, aby docházelo k úbytku váhy.

Čtěte také:   V práci na jídlo nezapomínejte!

Ač se to nezdá, ale také výživoví poradci zahrnují chůzi do klasického kardio cvičení, takže hurá ven, i když počasí nepřeje.

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Digg this
Digg
Email this to someone
email
Sdílejte prosím!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *