Jak hubnout po Vánocích?

Vánoce jsou za námi a mnozí z nás si dali předsevzetí, že se zbaví přebytečných kil, které nabrali v průběhu minulého roku, nebo vůbec v předchozích letech. No a kdy je lepší doba než začátek nového roku? Zbavte se předsudků, že to nejde! Jak správně začít?

  • Nastartujte organismus ráno vodou s citrónem a pak si dejte snídani, například ovesnou kaši, celozrnné pečivo se sýrem a zeleninou, nebo si připravte smoothie z ovoce a zeleniny a na pár hodin jste zasyceni.
  • Hlavně se vyvarujte chyb, které jste dělali při svých předchozích pokusech redukovat váhu, klidně si je sepište na papír, budete tak vědět, že právě těmto věcem se máte vyhnout.
  • Každý den jezte hodně ovoce a zeleniny, platí pravidlo, že ke každému jídlu by měla patřit alespoň malá miska zeleniny. Ovšem ráno toto dodržovat nemusíte.
  • Jezte potraviny s vysokým obsahem vlákniny (listová zelenina, fazole, celozrnné obilovny…), cítíte se na delší dobu sytější.
  • Cukr nahraďte jinými sladidly (javorový sirup, stevie, sladěnka).
  • Dávejte si velký pozor na slazené nápoje, raději pijte zelené neslazené čaje, urychlují metabolismus, a tak podporují hubnutí. Když už bez sladkých nápojů nedokážete vydržet, volte alespoň domácí šťávy nebo snižte množství slazení.
  • Smaženého jídla bylo určitě o svátcích dost, takže jako tepelnou úpravu pokrmů zvolte restování.
  • Cvičte! Nic není zadarmo a zde to platí dvojnásob, mějte pohyb alespoň dvakrát do týdne a hubnutí vám půjde snadněji. Bez pohybu se neobejdete.
  • Noste v kabelce malou svačinku nebo ovoce, vždy když vás přepadne vlčí hlad, pomůže vám.
  • Jezte pravidelně a menší porce, hlavně se nepřejídejte.
Čtěte také:   Zeleninová dieta

Nový rok přináší nové výzvy, proto je ten správný čas to zkusit právě teď! Hlavně setrvejte a nevzdávejte to příliš brzy.

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Digg this
Digg
Email this to someone
email
Sdílejte prosím!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *