Jak zpevnit bříško?

Při redukční dietě mohou nastat různé změny. Jedna z nich je samozřejmě úbytek tělesné hmotnosti. Nicméně na některých partiích může tuku zůstat více, než bychom si přáli. Tato problematika se týká zejména žen, neboť máme na mysli tuk v oblasti břicha, tam se ho totiž zbavuje nejhůř. Žádná jiná oblast ženského těla není tak skloňovaná jako břicho, pohyboví experti mají denně ve svých tělocvičnách mnoho dam, které usilují o zlepšení svého zevnějšku.

V prvé řadě musíme říci, že pokud jste zhubli, i to je obrovský krok dopředu. Velké množství žen dále hubne na úkor bříška, místo toho, aby se těšilo z výsledku. Naskýtá se otázka – je třeba vůbec břicho hubnout, nebo raději zpevnit? Ono v určitém procentu stačí cvičit správně dané cviky a břicho bude rázem pevnější a krásnější. A my si myslíme, že to je ta cesta za spokojenějším a novým já. Také nesmíte zapomenout na vyvážený jídelníček a pohyb mimo posilovací aktivity.

Pro ploché bříško můžete zkusit i tzv. sacharidové vlny, kdy potřebujete do těla dostat přesné množství sacharidů, jež vám určí váš výživový poradce. Zpočátku se vám bude zdát, že pořád jíte a máte vlčí hlad, nicméně po pár dnech si zvyknete. Důležitý je pitný režim. Ale stále nezapomínejte na to, že je to dieta a i ta nese svá rizika.

Čtěte také:   Začátečnické chyby při cvičení

Na pevné břicho se doporučuje nespočet cviků, mezi ty nejznámější patří například „deska“ – celé tělo je ve vzduchu a vy se opíráte pouze lokty a snažíte se vydržet co nejdéle. Dalším je zvedání pánve směrem nahoru, přičemž ruce máte u těla. Také běhání neskutečně zpevňuje břicho, ale nejen to, zpevní celou postavu.

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Digg this
Digg
Email this to someone
email
Sdílejte prosím!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *