Kouzelné cvičení ve vodě

Nebaví vás běhání, chůze ani posilování a hledáte způsob, jak se zbavit přebytečných kilogramů a tuku? Vyzkoušejte cvičení ve vodě, která pozitivně působí na kůži, svalstvo a zlepšuje kondici.

Důvody, proč cvičit ve vodě

Cvičení ve vodě:

  • Až 4 krát urychluje redukci hmotnosti
  • Zlepšuje fyzickou i psychickou kondici
  • Prokrvuje pokožku
  • Posiluje kardiovaskulární systém
  • Tvaruje svalový aparát
  • Je vhodné i pro začátečníky
  • Potlačuje celulitidu
  • Odlehčuje zatížení páteře
  • Zlepšuje hojení svalů, šlach, kostí a kloubů

Při cvičení ve vodě tělo zapojuje řadu svalů. To je způsobeno odporem a vztlakem vody a nestabilním prostředí. Dochází k rychlému zpevnění postavy a k mizení tukových zásob.

Cviky pro štíhlou postavu

1. Zahřátí

Dejte nohy k sobě, ruce do pravého úhlu a zatněte pěsti. Nohama poskakujte vpravo a vlevo tak, aby trup šel do protipohybu. Tento cvik je na zahřátí svalů.

2. Paže a ramena

Postavte se do mírného rozkroku a ruce upažte s dlaněmi vpřed. S prsty u sebe opisujte osmičky. Vydržte kroužit 2 minuty a pak ruce volně položte na hladinu.

3. Přednožování a zanožování

Stůjte na jedné noze, druhou zvedněte a pokrčte. Ruce připažte a vyrovnejte balanc. Následně nohu zanožte a ruce předpažte, pak nohu předkopněte a ruce dejte za záda. Střídejte tento pohyb v houpavém rytmu. Vykonejte dvacetkrát na každou nohu.

4. Poskakování

Dejte ruce do upažení. Pro zahřátí 30 vteřin snožmo poskakujte. Poté vyskočte, pokrčte nohy a snažte se pod koleny tlesknout. Pak se vraťte do rovné pozice. Opakujte alespoň 15 krát.

Čtěte také:   Chyby při hubnutí

5. Vymodelované ruce

Postavte se do mírného rozkročení a ruce předpažte tak, aby byly těsně na hladině. Prsty nechte u sebe. Nadechněte se a s výdechem napnuté ruce zatlačte pod vodu a dotkněte se stehen. Opakujte 25 krát.

6. Sexy nohy

Ruce dejte do pravého úhlu a na špičkách několikrát oběhněte bazén. Nejprve malými krůčky, pak zvedejte kolena vysoko k bradě. Při tom pravidelně dýchejte.

7. Břišní svaly

Stoupněte si ke kraji bazénu a obě dlaně položte na břeh. Prsty směřují od vás. Nadechněte se a s výdechem se zvedněte pomocí rukou nad vodu a chvíli vydržte ve vzpěru. Opakujte alespoň 15 krát.

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Digg this
Digg
Email this to someone
email
Sdílejte prosím!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *