Chia puding s jahodami

Co je lepší než zdravé mlsání? A co si dát takovou dobrotu rovnou k snídani a bez výčitek? Tento recept je bezlepkový a zároveň vegan, určitě jej také všichni znáte, neboť se jedná o chia puding. Chia semínka jsou malý zázrak, obsahují nespočet vitamínů a minerálů nezbytných pro správný chod organismu. Chia puding je tvořen pouze samotnými semínky a rostlinným mlékem, přičemž jeho chuť a konzistence vás mile překvapí. Jak na to?

Potřebujete:

  • 2 lžíce chia semínek
  • 185 ml rostlinného mléka (ovesné, rýžové, sójové a jiné)
  • Libovolné ovoce (zde jsou použity jahody, ale fantazii se meze nekladou, třeba kiwi je rovněž osvěžující)
  • Datlový sirup (nemusí být)

Postup snad nestojí ani za to psát, ale přece jen. Chia semínka smíchejte s mlékem a nechejte alespoň 40 minut odstát v lednici, protože chia semínka potřebují tekutinu nasát, aby vytvořila požadovanou pudingovou konzistenci. Jahody rozmělněte vidličkou a při servírování střídejte puding a jahody. Na spodní vrstvu pudingu jsme ještě použili datlový sirup, protože domácí jahody mohou být kyselejší.

Chia puding

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterDigg thisEmail this to someoneSdílejte prosím!
Čtěte také:   Silvestrovské občerstvení - tipy a nápady

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Advertisment ad adsense adlogger